Onze actuele prestaties

Wij vinden het belangrijk om te vertellen waar wij staan in de maatschappij. Elke maand geven we een actueel inzicht in de impact van ons werk binnen de energietransitie op onze klanten en het milieu.

30 %
Klantgemak Grootverbruik
Status per 03-2025
Terug

Klantgemak Grootverbruik

Wij vragen klanten na contact met Liander of na afronding van werkzaamheden om feedback te geven op onze dienstverlening. In deze feedback willen we vaststellen hoeveel moeite of gemak het de klant heeft gekost om zaken geregeld te krijgen en waarom dat zo was. We doen dit volgens de Customer Effort Score (CES) methodiek. De CES geeft aan hoeveel moeite (in %) klanten moeten doen om zaken met ons te regelen. De CES is onderverdeeld in vier categorieën: Kleinverbruik, Grootverbruik, Onderhoud & Storingen en Marktdiensten. De cijfers hieronder zijn voor Grootverbruik en gebaseerd op het 12-maandsvoortschrijdende gemiddelde.